۶۴٪ تخفیف ویژه فقط برای امروز

مشاهده محصولات شگفت‌انگیز
عطر و ادکلن

معرفی بهترین ادکلن زنانه

بهترین ادکلن زنانه دیجی کالا +بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی

استفاده کردن از عطر و ادکلن معمولا یکی از کارهایی است که همه‌ی ما عادت به انجام آن را داریم. برای همه‌ی ما مهم است که وقتی در میهمانی یا جلسه کاریی که حضور پیدا می‌کنیم آراسته باشیم و همچنین بوی خوشی داشته باشیم و برای همین است که به سراغ حرید ادکلن و عطر می‌رویم.

ابتدا لازم است بدانید که هر کدام از عطرها و ادکلن‌ها با اصلاح ادکلن زنانه، ادکلن مردانه دسته‌بندی می‌شوند. هر کدام از این دسته‌بندی‌ها شامل عطرمخصوص فصل خاصی هستند، معمولا در فصل زمستان از بوی گرم استفاده می‌شود و فصل تابستان از عطرهای خنک استفاده می‌کنند. ما در این مطلب به معرفی بهترین ادکلن زنانه خواهیم پرداخت تا با مطالعه این مطلب بتوانید بهترین ادکلن را انتخاب کنید.

راهنمای خرید بهترین ادکلن زنانه با قیمت مناسب

ما در این مطلب شما را راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید بهترین ادکلن زنانه را انتخاب کنید. در هنگام خرید ادکلن اوریجینال باید از شفافیت عطر اطمینان حاصل کنید، عطرهای تقلبی معمولا شفافیت ندارند و شیشه عطرهای تقلبی از عطرهای اوریجینال نیز قابل تشخیص است. در سایت تاپترین به معرفی بهترین‌ ادکلن زنانه که از طرفداران زیادی دارد خواهیم پرداخت. پیش از این نیز در پست راهنمای خرید ادکلن مردانه به معرفی بهترین ادکلن و عطر مردانه پرداختیم.

در فصل گرم سال بنا به شرایط هوا و تعریق زیاد، استفاده از عطرهای خنک و ترش، تلخ و سرد مناسب است. چون در فصل تابستان حس خنکی خوبی را به خود و اطرافیان منتقل می‌کنید. در فصل گرم سال بنا به شرایط جوی و تعریق زیاد، استفاده از رایحه‌های خنک و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلی و‌ وحشی بسیار مناسب است. چرا که استفاده از عطرهایی با رایحه خنک و ترش در فصل تابستان، حس سرمای خوشایندی را به خودتان و اطرافیانتان منتقل می‌کند و به این ترتیب حس گرمای محیط کاهش می یابد تا به یک حس تعادل دمایی برسید.خوب است که این نکته را بدانید که ماندگاری عطرها در هوای سرد بیشتر است. همچنین در فصل سرد سال استفاده از عطرهای سنگین مانند عطرهای شیرین، تند و تلخ استفاده کنید.

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Chic Girl حجم 90 میلی لیتر

ادو پرفیوم زنانه فراگرنس ورد مدل Chic Girl حجم 90 میلی لیتر

عطر ادکلن زنانه Chic Girl رایحه ای خاص، شیک و استثنایی است که با نت‌های اولیه بادام و قهوه و نت‌میانی گل مریم و یاسمین و نت پایانی دانه‌ی تونکا و کاکائو ایجاد شده است . عطر ادکلن زنانه Chic Girl مشابه ادکلن معروف گود گرل Good Girl می باشد که با طراحی خاص و منحصر به فرد و با رایحه‌ای شیرین و گرم و پخش بو و ماندگاری فوق العاده بالا یکی از بهترین و پرفروش‌ترین عطرهای کمپانی بزرگ فراگرانس ورد می‌باشد .

نقاط قوتنقاط ضعف
پخش بوی فوق العاده
ماندگاری عالی
طراحی منحصر به فرد
ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour حجم 100 میلی‌ لیتر

ادو پرفیوم زنانه لالیک مدل Le Amour حجم 100 میلی‌ لیتر

برند فرانسوی و معتبر لالیک در سال 2013، یکی از بهترین عطرهای زنانه‌اش را به بازار معرفی کرده است. این ادو پرفیوم 100 میلی‌لیتری لامور (L’Amour) نام دارد. لامور با بوی شیرین و ملایمش که به خنکی نزدیک است، برای روزهای بهاری و تابستانی پیشنهاد می‌شود. طراحی و فرمولاسیون این عطر یکی از شاهکارهای عطرساز مشهور ناتالی لارسن(Nathalie Lorson) است. شیشه ادکلن لالیک خوش‌دست و زنانه، بسیار شیک و محکم ساخته شده است.

  • روی بطری، نام لامور و نشان تجاری لالیک با رنگ تیره چاپ شده است.
  • روی شیشه یک طرح زیبا حکاکی شده است که بر زیبایی کلی شیشه می‌افزاید.
  • شانه‌های شیشه با رنگ طلایی‌شان، حس لوکسی را به بیننده القا می‌کنند.
  • یک بند نخی از گردن بطری آویخته شده است. این بند مشکی مثل منگوله روی بطری خودنمایی می‌کند.
  • در بطری با شکل مکعبی و رنگ شفافش به‌خوبی روی شیشه سوار شده است.
  • پس از اسپری‌کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان، بوی شکوفه‌ی پرتقال، نارنج و گل رز را احساس خواهید کرد.
  • این ترکیب شیرین، طراوت و تازگی را به روح شما تزریق خواهد کرد. پس از مدتی، نت‌های میانی از راه رسیده و جای نت‌های آغازی را می‌گیرند. این نت‌ها از گل یاسمین، مریم و گاردنیا ساخته ‌شده‌اند.
  • این ترکیب گلی انرژی‌های مثبت را به‌سوی شما هدایت می‌کند.
  • در ادامه و با گذشت مدت‌زمانی طولانی، نت‌های پایانی از راه رسیده و جایگزین نت‌های میانی می‌شوند.
  • این نت‌ها از چوب سدر، چوب صندل و مشک تشکیل‌ شده‌اند. پس از استشمام بوی این نت‌های ناب و طبیعی، حس آرامش و تعادل درونی خوبی خواهید داشت. خرید عطر لالیک لامور با توجه به پخش بوی بالا، ماندگاری بالا، برند شناخته‌شده و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسانی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرند، بسیار لذت‌بخش خواهد بود.
نقاط قوتنقاط ضعف
بوی لذت بخش با ماندگاری بالا
پخش بوی بی نظیر
طراحی زیبا
ادو پرفیوم زنانه شانل مدل Coco Mademoiselle حجم 100 میلی لیتر

ادو پرفیوم زنانه شانل مدل Coco Mademoiselle حجم 100 میلی لیتر

یکی از عطرهای خاص و زنانه‌ی تولیدشده توسط برند شانل (Chanel) که با تکیه بر پایه‌ای گلی‌اش بوی شیرینی هم دارد، کوکو مادمازل(Coco Mademoiselle) نام دارد. این ادو پرفیوم شیک و زیبا در سال 2001 معرفی شد. طراحی و فرمولاسیون کوکو مادمازل توسط عطرساز مشهور جک پولژ(Jacques Polge) انجام شده است.

Coco Mademoiselle در سال 2008 جایزه‌ی FiFi Award Best National Advertising Campaign / TV 2008 که به بهترین کمپین تبلیغاتی تعلق می‌گیرد را از آن خودش کرد. همین ویژگی شاید مهر تأییدی بر کیفیت و خلاقیت در تولید عطرهای شانل به‌ویژه کوکو مادمازل باشد.

  • اگر به شیشه‌ی کوکو مادمازل نگاهی کنید، خیلی سریع با شکل ساده و درعین‌حال شیک و جذابش ارتباط برقرار می‌کنید. روی شیشه، یک کادر صورتی با کادری طلایی‌رنگ کار شده. روی این کادر، نام COCO با حروف درشت و در پایین آن نام مادمازل دیده می‌شود. در قسمت پایینی کادر صورتی، نشان تجاری Chanel به چشم می‌خورد.
  • مایع صورتی‌رنگ درون بطری، از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود.
  • گردن بطری با رنگ طلایی خود، حال و هوای لوکسی به ترکیب کلی کوکومادمازل بخشیده است.
  • روی گردن بطری، لوگوی گرد شانل به‌خوبی کار شده و خودنمایی می‌کند.
  • در بطری با رنگ شفافش مانند یک الماس روی آن سوار شده و جلوه‌ی خاصی به کوکو مادمازل می‌بخشد.
  • به‌محض اولین اسپری از کوکو مادمازل روی پوست و محل نبض یا لباس، متوجه بوی پرتقال، پرتقال ماندارین، شکوفه‌ی درخت پرتقال و نارنج خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و میوه‌ای، با بوی شیرینش، در هر زمان و مکانی که هستید، شادی و سرخوشی فصل بهار را تداعی می‌کند. پس از مدتی، متوجه جایگزینی نت‌های میانی به‌جای نت‌های آغازی خواهید بود. نت‌های میانی از درخت گل ابریشم، گل یاسمین، گل رز و یلانگ‌یلانگ تشکیل‌شده‌اند. این ترکیب گلی، با بوی شیرینش شادی، نشاط، اعتمادبه‌نفس و انرژی مثبت را به شما هدیه می‌کند.
  • با گذشت زمان، نت‌های میانی جای خود را به نت‌های پایانی خواهند داد. این نت‌ها از دانه‌ی تونکا، گیاه پاتچولی، اپوپوناکس، وانیل، اوک‌موس و مشک تشکیل‌شده‌اند.
  • تندی و شیرینی این نت‌ها، برای خانم‌ها و اطرافیانشان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. ادو پرفیوم شانل کوکو مادمازل با بوی شیرینش تقریباً در تمام طول سال قابل‌استفاده است.
  • با توجه به کیفیت، ماندگاری، برند معتبر و ارزشمند و شیشه‌ی زیبا و لوکس، خرید عطر Chanel Coco Mademoiselle به خاطره‌ای زیبا تبدیل خواهد شد.
نقاط قوتنقاط ضعف
پخش بوی زیادقیمت بالا
رایحه خوب ومورد پسند
ماندگاری بالا
ادکلن ادو پرفیوم زنانه اجمل مدل Raindrops حجم 50 میلی لیتر

ادو پرفیوم زنانه اجمل مدل Raindrops حجم 50 میلی لیتر

ادکلن Raindrops از برند محبوب اجمل، عطری ملایم، شاداب و پر زرق و برق است که با ترکیب دلنشینی از گل ها، میوه های آبدار و مرکبات، رایحه ای سرشار از شادی و درخشندگی را تقدیم شما می کند. همنشینی روایحی از چوب های جنگلی تازه و عنبر سائل در پایه ، غنا و بلوغ مسحور کننده ای به بانویی که این عطر را استفاده کرده است؛ خواهد بخشید. اگر به عطرهای گرانقیمت و کمیابی همچون Coco Mademoiselle از برند شانل علاقمند هستید؛ Raindrops، جایگزین بسیار شایسته ای برای آن عطر خواهد بود و دوام بالای رایحه و پخش قابل قبول آن، ارزش آنرا دو چندان خواهد کرد.

نقاط قوتنقاط ضعف
فوق العاده خوشبو
ماندگاری بالا
قیمت مناسب
ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle حجم 75 میلی لیتر

ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle حجم 75 میلی لیتر

در پاییز سال 2012 برند لانکوم یکی دیگر از عطرهای متفاوت خود را معرفی کرد. این ادو پرفیوم زنانه La Vie Est Belle نام دارد. این عطر با حال و هوای شیرین و گرمش برای فصول سرد سال بسیار مناسب است. اگر در پی کیفیت و ماندگاری بوی عطر هستید، بدون شک La Vie Est Belle یکی از بهترین‌های نوع خودش است. این عطر که بر پایه‌ی زیبایی ساده و طبیعی، آزادی و شادی ساخته شده، تصویر و تعبیری لذت‌بخش از زندگی به شما نشان می‌دهد. طراحی و فرمولاسیون این عطر نتیجه‌ی سه سال کار تیمی و بر اساس تجربه‌ی 5000 تایی عطرهایی است که توسط عطرسازهای مشهوری همچون دومینیک روپیون(Dominique Ropion) اولیویر پولژ(Olivier Polge) و «آن فلیپو» (Anne Flipo) ساخته شده‌اند.

  • شیشه‌ی این عطر هم نتیجه‌ی طراحی دوباره‌ی شیشه‌ی عطر لانکوم کلاسیک است که در سال 1949 معرفی شد.
  • اگر این لانکوم را روی پوست بدن و در محل نبض و یا لباستان اسپری کنید، خیلی سریع متوجه شیرینی بوی گلابی و انگور سیاه خواهید شد.
  • این ترکیب میوه‌ای، به شما و کسانی که بوی La Vie Est Belle را حس می‌کنند، شادی و نشاط زیادی می‌بخشد. پس از مدتی این نت‌ها جای خود را به بوی گل‌های زنبق و یاسمین به همراه شکوفه‌ی پرتقال خواهند داد. این ترکیب سه‌گانه، علاوه بر حفظ شیرینی نت‌های آغازی، آرامش و انرژی مثبت را به سمت شما می‌فرستد. پس از گذشت مدتی طولانی، کم‌کم سر و کله‌ی نت‌های پایانی هم پیدا می‌شود. گیاه پاتچولی، دانه‌ی تونکا، وانیل و پرالین عناصر تشکیل دهنده‌ی نت‌های انتهایی هستند. این مربع تند و شیرین، انرژی بالای La Vie Est Belle را تا انتهای مدت اثرگذاری آن روی محل اسپری حفظ خواهد کرد.
  • ادو پرفیوم زنانه لانکوم مدل La Vie Est Belle یکی از بهترین عطرهای شیرین و گرمی است که در سال 2012 معرفی شد.
  • اگر کیفیت را فدای قیمت نمی‌کنید، بدون شک از انتخاب این عطر راضی خواهید بود. خرید عطر لانکوم La Vie Est Belle با توجه به پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، قیمت مناسب و شیشه‌ی زیبایش برای شما و کسی که این عطر را از شما هدیه می‌گیرد بسیار خوشحال‌کننده به نظر می‌رسد.
نقاط قوتنقاط ضعف
کلاسیک و شیک
ماندگاری بالا رایحه برتر و خاص
پخش بوی عالی

امتیاز نوشته

به این نوشته چه امتیازی میدی؟

میانگین امتیازها: 5 / 5. تعداد آرا: 1

این مطالب را هم بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا